Godmorgon i stugan

Idag tänkte jag "vad skönt med en fin skön sovmorgon" Vaknar kollar på klockan och ser att den är kvart över 8. HAHA. Gick iaf upp, kunde säkert somna om, men bättre att komma upp tidigt. Hedda hade inte varit ute en så gick en långpromenad med henne, sedan har jag kastat in en tvätt och dricker nu kaffe.

Idag har jag lunchen i stallet. :) Ska fixa allt där då, och skulle behöva rida men vet inte om jag hinner... Ska nämligen på studentkryssning idag! :D ska bli AS kul :D

Ska sms Sara och se om hon vill åka ut och rida idag. Hoppas hon har tid :D

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är stall ledig idag, woho. :D

Haha, inte så ofta man är de så de är lite små skönt faktiskt.



Så jag ska gå en lång promenad, för jag ska gå o lämna tillbaka syrran,s hund till henne för vi har varit hundvakt.



Sen blir jag nog där ett tag.

Sen hem, och fixa lite.

Och ta hand om min vovve. :)



Ladda batterierna tills imorgon då är det stallet igen som gäller.

själv då ?



SV:

Ah, vad är det för sadel då ?

Märke, eller är den märkeslös.

2011-04-03 @ 10:18:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

SV:ja men precis! Man får nog köra på det man själv tror!:) Min häst dreglar tex på alla bett hon går på oavsett om de är ett kandar/annat hävstångsbett eller ett vanligt tränsbett;)



Idag står de på schemat att åka med på tävling,lär nog ta hela dagen! ska försöka hinna rida bägge och kaaanske åker på ett möte till kvällen!:)

2011-04-03 @ 10:19:05
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0