Jag lever

Hej hopp!

Jag lever, typ. Har haft det helt galet på kryssningen, men kul har jag haft.
Idag är jag hemma från skolan, känner att jag behöver vila upp mig lite typ. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, kanske plugga? Vem vet.
Ska iaf till Isola sen :D Är sugen på att rida ut.

Igår hade Sara Isola iaf, och det hade inte alls gått bra. Hon hade bockat och stegrat hela tiden. Hon har varit super tjurig senaste tiden, fortsätter det såhär tar jag ut någon som känner och klämmer igenom henne, så hon inte har ont. Hoppas det bara är en svaka hon är i, men man vet aldrig....

Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Oj, vilken tur du har som får en sån dyr sadel så billigt. :)



2011-04-05 @ 13:40:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0