Långritt i vårvärmen

Idag tog jag ut Isola på en skön långritt i skogen. Eller inte super lång, men var ute i cirka 1,20 min. Skritta bara, var riktigt härligt. Fick sällskap av Thessan och Solan med. Trevligt med sällskap!
Isola var väldigt lugn faktiskt. Förutom när vi började rida hemmot, då blev hon lite stressad och gjorde sig lite svettig, men annars var hon lugn och fin.
Var så härligt att skritta där, sjön prec brevid en. Super härligt!
Jobbade inte på något spec, lite form, men kände att jag bara ville låta henne gå fritt mest.

I morgon har Sara Isola. Dom ska ut i skogen för första gången på detta ställe! Hoppas det går bra, det jobbigaste med att Sara har Isola är att jag är så jäkla ridsugen just nu! Blir alltid det när våren kommer...
Imorgon ska jag se om mamma och jag ska åka och hämta hem lite spån. Sen funderar jag på att höra med Bisse om jag får komma och hälsa på. Nu när moppen funkar ska man passa på ;)

Sorry för långt inlägg, men men haha.
Nu ska jag gå och lägga mig. Är helt slut!


Hörs i morgon, God natt!


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Sv: Tack ^^

2011-04-11 @ 22:33:11
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: emma

håller med dig, manen på Isola ser fantastisk ut :D



svar: ja hon är jätte fin.

okej, vad bra . passar som handen i handsken alltså! hihi ;D

2011-04-12 @ 08:07:29
URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Postat av: Elins (hästblogg)

SV: De ska jag göra :D

2011-04-12 @ 08:09:52
URL: http://alllroundryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0