Soft up stigbyglar

Vad tycker ni om det?
Själv tycker jag dom är riktigt fräsiga. Är ganska tuffa faktiskt.
Jenny i mitt stall pratade om dom, och blev lite sugen att kolla in dom. Först när hon nämde det blev jag bara "vadå för soft up" sen när hon förklarade och visade en bild så fatta jag. Lite trög ibland haha.

Hitta lite fakta från toprider:

SOFT UP är stigbyglarna som kombinerar komfort med säkerhet. Vid eventuellt fall viker sig SOFT UPs flexibla utsida så att ryttaren kommer loss från stigbygeln.SOFT UP ger ett mycket bra stöd för foten och skänkeln hamnar i en bra position.

Skulle lätt kunna tänka mig att ha ett par, men vet inte om jag vill lägga ut runt 2000 kr på dom.

Vad tycker ni om dom?



Bild från Google.

Kommentarer
Postat av: jenny✿

Riktigt göööör snygga!!! Ett par är på väg till mig :)

2011-04-13 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0