Uteritt i vårsolen

Dagens ridpass: Red ut i skogen i cirka 40 min, skritta bara.

Dagens plus:
Hon var rätt så lugn och fin.

Dagens minus: Vi kom inte riktigt överens idag. Trist, men ibland händer det med.

En rolig grej som hände. Jag mötte en som stod och plocka bort stora stenar från grusvägen som jag red på. Som jag fattade för äger han stället där? Men iaf, han frågade hur gammal Isola var, och då sa jag att hon ska fylla 14, och då sa han att det kan man inte tro, för hon ser ut som en unghäst.
Han är inte den första som sagt det, det är nog bara för hon har så smäckert huvud och kropp?



En gammal bild på Isola som Josse tagit.

Tror den är ifrån.. 08/09 kommer inte riktigt ihåg. Tror 09?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0