Vad jag gjorde igår

Eftersom jag inte bloggade så mycket igår, tänkte jag kort skriva lite vad jag gjorde med henne igår.

Jag hade tänkt att jag skulle rida lite dressyr i skritt  barbacka på banan. Men det började TOK snöa verkligen. Så då tänkte jag mig att jag skulle longera henne varm i musklerna bara.

Men hon gillade det inte alls. on sprang och skakade på huvudet, ville inte alls bli longerad. Hon stannade hela tiden och kom in till mitten och typ sa "Nu vill jag inte mer".
Jag skritta och jogga henne i båda varven, sen fick det vara bra. Höll inte på alls länge. SKIT VÄDER. Men hon blev iaf lite varm i kroppen hoppas jag.



Jag vill ha blå himmel, sol och varme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0