Ett inlägg

Hej halloj!
Var typ 10000 år sedan jag skrev någonting här, men hej halloj.
Just nu har jag sportlov, vad har jag hunnit med under mitt sprotlov?
Jag har haft musikalfest, softat, kollat på massor av filmer, ätit chilinötter, kastrerat min söta katt, eller okej, jag kastera inte han, men ni fattar...., varit i Norrköping och shoppat, lekt med Wb och självklart har jag varit i stallet.
Kul lov hitils faktiskt, åtminstonde ett skönt.

Får se om jag orkar hålla igång mitt bloggande, men vi får hoppas att jag orkar, eller orkar, tar mig akt att skriva kanske man ska säga?
Men nu ska jag se om jag kan komma på några riktigt braiga inlägg!
Shoohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0