Har en liten grej på gång

Tänkte berätta snabbt vad jag gjorde med Isola idag. Jag red ut i cirka 40 min. Travade lite lugnt, sen galopperade hon mot min vilja. Klara hade byggt upp lite hinder i skogen, som jag tänkte trava över, men Isola var rätt så pigg och lyssnade inte alls på mig. Det är så konstigt, ena dagen är hon hur fin som helst, sedan så dagen efter bli hon så fruktansvärt dum! Men det gick bra iaf, fick ryta åt henne till sist, då vi plötsligt var i ett dike...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har en liten hemlis på gång, berättar mera om det nu går igenom och jag övertalar mamma och pappa.
HIHIH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0