I brist på annat

1. Var är din mobiltelefon? På min kudde :D
2. Var är din andra hälft? Mina djur
3. Ditt hår? tofs
4. Din mamma? Plockar ner saker just nu
5. Din pappa? Jobbar just nu
6. Det bästa du vet? Mina djur och vänner
7. Din dröm i natt? Kommer fkt inte ihåg
8. Din dröm/ditt mål? Att mina djur lever föralltid :)
9. Rummet du är i? Mitt rum
10. Din hobby? Hästar
11. Din skräck? Att någon av mina bebisar ska dö
12. Var vill du vara om sex år? Där jag är lycklig :D
13. Var var du igår kväll? skolan, hemma och i stallet
14. Vad är du inte? Vädur :)
15. En sak du önskar dig? Överflöd av pengar
16. Var växte du upp? I baggetorp
17. Det senaste du gjorde? Var i stallet
18. Dina kläder? Myskläder
19. Din tv? Är platt
20. Ditt/dina husdjur? Hedda, Musse och Trassel.
21. Din dator? Är svart
22. Ditt humör? rätt så bra
23. Saknar någon? Ja
24. Din bil? Har ingen bil
25. Något du inte har på dig? Just nu? Skor?
26. Favoritaffär? Olika
27. Din sommar? Iår...hmmm.... försöka skaffa jobb?
28. Älskar någon? Jadå
29. Favoritfärg? Rosa
30. När skrattade du senast? Today
31. När grät du senast? Hmm... kommer faktiskt inte ihåg :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej härligt! :)

nej jag för över bilder på ett usb, :)

kram

2011-01-27 @ 20:19:22
URL: http://wekmans.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Sv; Härligt!

2011-01-27 @ 21:29:14
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/
Postat av: emelie francea

jo min med :D Händer imorgon då?=)

2011-01-27 @ 23:03:06
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0