Lördagsmys

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från stallet. Blev att slänga i sig frukost och slänga på sig kläder och åka till stallet.
Väl i stallet höll jag på och fixa och dona, sedan tog jag in min prinsessa.
Idag tänkte jag att hon skulle få lite "fridag" vilket jag menar på att hon inte behöver arbeta i form. Så jag longerade henne i grimma och tränade på att hon skulle lyssna på min röst.
Tog några kort och filmade henne!
Filmen kommer upp lite senare idag.




Lite bilder från idag!
Hon ser dock inte glad ut på bilderna, men tror det var för att det regnade lite på henne.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det vet jag vart det ligger, skulle bytt tåg där häromdagen :) Jag bor i Kungsbacka, söder om Göteborg :)

2011-01-08 @ 17:18:45
URL: http://ladyhelga.blogg.se/
Postat av: Tova

Hon ser fin ut =)



Inte hade jag sett speciellt mycket gladare ut om jag också sprang i rgenet ;)



Söt häst :)

2011-01-09 @ 09:00:09
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0