Mina katter

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om mina katter, eftersom jag aldrig gjort det :)

Jag börjar med Herr Trassel!
Trassel är igentligen inte min katt, men han lever ju i mitt hus? (som inte är mitt hus..) Menmen....
Trassel är iaf 9 barre och är söt och tjock. Han gillar mat, kanske älskar han mat. Han gillar attt gå korta kvarterspromenader och han är en tvätt äkta bondläpp!
Fin beskrivning av han ;)
Han älskar när mamma klappar och gosar med han, eftersom hon aldrig gör det då hon är allergisk.
Visst är han snigg?



En riktig pudding!

Och nu ska jag tala om för er vem min katt är!

Min katt heter Musse Pigg, och han blir 2 i år. Han har jag följt sen han var typ i magen... Han är iaf född i ett stall, mitt förra stall. När han var liten så tyckte jag han skulle lära känna Isola det tyckte inte han, så han slet sig och slog i huvudet...därför är han konstig... (han slog aldrig i huvudet, men det är skönt att skyll på något ju)
Hans vardag består utav att SKRIKA, skrika, skrika, skrika , äta , skita och sova. Min katt älskar att prata.
Är han ute, så är han antagligen ute i 2 min eller i 1 dag och då blir jag rädd och går ut och roppar på han, han är ju min bebis så? Musse har även halsband....ett ROSA :D
Här kommer snigga bilder på han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0