Nytt stjärntecken?

Läste en atikel om att det kommit nya stjärntecken. Jag som ALLTID varit kräfta blev plötsligt tvilling. Lite konstigt. Men vet inte riktigt om det är 100 % sant, men iaf.
Känns konstigt om det nu är sant, för jag är ju en röd kräfta. (iaf på sommaren när jag blir röd och alla andra bruna)

Isola blir vädur iaf. Vet inte riktigt vad hon var innan, men vädur blir hon iaf :) Min söta prinsessa.
Igår skulle jag ridit lektion, men det var hal is över hela banan som vi skippade det. I vanliga fall brukar jag rida lektion idag, men hon skulle bort i dag.

Här är länken till att se ditt nya stjärntäcken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jsg fick tvilling, är det redan sen innan ;)

2011-01-20 @ 10:41:04
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0