Popcorn

Igår kväll poppade jag popcorn. Allt fick inte rum i skålen jag hade, så jag hällde inte i allt då, och nu upptäckte jag att om inte var uppätna. Gud vad det är gott med popcorn idag. haha.

Jag funderar på vad jag ska göra med Isola bebis idag?
Vill rida ett pass på banan, men är inte säker på att hon vill det eftersom det TOK snöar ute..
Aja, det återstår att se när jag åkt till stallet!

Nu ska jag spela lite sims och äta upp mina popcorn! haha.



Bild från i sommras i förra stallet.
Gud vad jag saknar sommaren.

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej! Fin blogg :)

Kika gärna in i min och svara på dagens fråga =)

Ha en bra dag / Natalie

2011-01-06 @ 13:48:08
URL: http://hnv.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0