Vem är Hedda?

Ja vem är Hedda? Som ni kanske listat ut är det min hund. Minns jag inte helt fel heter hon Hedwig the owl, efter ugglan i Harry Potter.
Hedda blir iaf hela 4 barre i år. På midsommar faktiskt. Hon har varit hos oss sedan hon var 1 år gammal. Från börjar var tanken att vi skulle ha henne på foder och "betala" me valpar, men för ett tag sen fick vi höra att det inte kommer bli några miniheddisar för att hennes far lämnat en kull med njurfel. Aja, nu är hon MIIIN!
Nu sitter ni säker och funderar, vad är hunden för ras?
Hedda är en welsh springer spaniel, en glad sådan som ALLTID är GLAD. haha. :)

Hedda är inte bara min älskade bebis hund, hon är även min sovkompis. Hon sover näst in till alltid med mig. Ofast i sin korg brevid mig, men ibland hos mig, men oftast blir det för varmt för mitt hjärta.

Hedda är verkligen min bästa vän, min bebis, mitt allt. Precis som alla mina andra djur.
Hedda är bäst, hon är verkligen BÄST.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0