Vem är jag?

Jag har kommit på en grej, jag har ju inte berättat speciellt mycket om mig själv.
Jag heter iaf Sandra och jag går sista året på Estet Musik. Där trivs jag rätt så bra
och tycker det är jätte roligt att sjunga och spel piano, även fast det kanske inte låter som Rhiana alltid ;)

Isola är ju en väldigt stor del av mitt liv som ni säkert redan listat ut, men när jag inte är i stallet försöker jag oftast träffa min vänner. Jag tycker det är väldigt roligt att gå ut och roa mig med vännerna!
I skolan läser jag som individuell kurs fotografiskt bild b (läste a i 1 an.) och därfrån kommer mitt intresse av att fota. Ibland kan det dröja mellan gångerna jag fotar och ibland kommer jag på en ide och tar och går ut och fotar.
När jag väl fotar så älskar jag att fota just djur. Det är roligare en att fota en människa tycker jag!
Tycker även det är roligt att bli fotad.

Det var lite kort om vem jag är och så, fråga gärna om ni undrar något!



Kommentarer
Postat av: becsa

Hejhej, ja jag glr designerna själv. Den jag har nu är dock inte så fin och nogrant gjord ;p ...

2011-01-25 @ 20:57:18
URL: http://beccajonsson.blogg.se/
Postat av: holly

haha, ok;P

2011-01-25 @ 21:14:35
URL: http://dailyintake.blogg.se/
Postat av: EQUILINE utrustningsbloggen

SV: Njae, tyckte nog inte jag heller. De hade mkt kläder som jag letar efter nu men de har inte riktigt min stil på tröjor men vi får hoppas på bättre utvalt till nästa rea ;P

2011-01-25 @ 21:49:13
URL: http://equiline.blogg.se/
Postat av: Jag

Söt

2011-05-04 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0