Beställt lite saker igen

Eftersom det blev något knas när jag beställde saker från förra stället, jag missförstod osv, så har jag beställt nya saker igen.
Det jag beställde:
• Flugspray
• Pälsglans
• Marin benlindor
• Fyra ess salva
• Hundben
• Ett halsband + koppel till min hund.

Nödvändiga grejer så här till sommaren. Sen har jag inga marin benlindor, och har väldigt mycket i marin, så kände att det var dax att köpa det.
Sen tycker jag min hund har så tråkigt halsband. Så hittade ett billigt sett som är lilla och fint.

Självklart blev det denna flugspray:



Den funkade bra förra året, så kör på den i år igen.

Kommentarer
Postat av: Erika<333

Sv; okej men alla får ju inte de, men hur långe har du haft sadeln? Bra att du e noga med att kolla igenom hästen;)

2011-05-19 @ 11:53:21
URL: http://erikaaasss.blogg.se/
Postat av: Erika<333

Sv; rätt;) länkning kommer senare;)

2011-05-19 @ 11:54:06
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0