DISS

Måste göra en stor fet diss till Schenker!

Har nu snart väntat 1 MÅNAD på ett paket, sjukt! Enligt mig.

BEVAKNING 2011-07-20 10:49 Felsorterat eller feldistribuerat
UNDER TRANSPORT 2011-07-11 04:30 Paket har avgått sorteringsterminal. Invänta avisering med löpnummer.
SORTERAD 2011-07-08 13:44 Paket har passerat sorteringsterminal.
FRAKT BOKAD 2011-07-05 12:48 Avsändaren har bokat frakt. Schenker inväntar paket.

Sådär ser "historiken" för mitt paket ut. Det händer ju för fan inget! Det tog dom 9 dagar att upptäcka att det är felsorterat eller feldistribuerat, men sen då? Det har ju gått 9 dagar till, och inget har hänt. Helt sjukt.
Så skit på er schenker, hoppas ni blir glada när ni får läsa mitt arga meddelande till er kundtjänst.

Från
att frakten har blivit bokad fram till nu har jag väntat: 24 jävla dagar, på ett paket.
Har inte dom som håller på med paket insett att jag MÅSTE ha mitt paket typ nu. HAHA.

Nej men är jäkligt irriterad på dom!!!!

EDIT: Fick svar på min fråga och mitt arga meddelande:

Hej!

Tyvärr har ett mänskligt fel begåtts och vi har felsorterat paketet till fel ombud.

Vi ber så mycket om ursäkt.

Du kommer att få en ny avisering när paketet har kommit till rätt ombud.


Jag kommer nog bli gammal innan jag får paketet........

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Oj schenker brukar vara sjukt snabba :P Men som sagt, fel gör alla

2011-07-29 @ 16:59:42
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

men gud vad irriterade! jag hade varit riktigt j*vla förbannad.

vad är det för något du väntar på som ligger i paketet?

2011-07-30 @ 16:50:16
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0