Saras dag

Igår: Skulle jag skritta ut barbacka i skogen, men det åskade. Jag vägrar rida när det åskar, pga att man vet aldrig.

Idag har Sara min bebis. Medans dom flesta studenterna är ute och super skallen av sig, sitter jag hemma med hunden och inväntar min bästis. Vi ska ha myskväll.
Jag ska bjuda på mat med. :) (jag som lagar så bra mat "host".)

I morgon hade jag tänkt försöka hinna skritta ut en snabbis, men vi har lärarmiddag, så får se.



Tycker denna bild är lite härlig. Motljus och allt, men jag gillar den.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Seriöst, jättefin bild haha! Riktigt proffsigt!



Och btw, jag hittade tillbaka till din blogg för några dagar sedan! Hej haha :D

2011-06-08 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0