Ny start

Jag tog bort alla mina gamla inlägg, för jag vill börja om bloggandet. Känner att jag har skrivit om fel saker, tappat rycket och vill börja om.
Jag ska berätta kort om mig själv.
Jag heter Sandra, går sista året på Estetiska programet inrikning MUSIK. En helskoj linje. Musik är riktigt roligt och det brinner jag starkt för, brinner även för att fotografera, och läser just nu fotografiskt bild B, som är super roligt!
Min fritid går åt min häst som jag håller på att träna med. Tränar 1 gång i veckan för en tränare. Är på min 2 lektion och det har redan börjat gått framåt.
Jag har även en hund och 2 katter.
Vill ni veta något mer är det bara att skriva.

Mitt mål är att skriva runt 3 inlägg per dag. Kan bli mer/mindre, men det är mitt mål. Det bloggen kommer handla om är Isola som min häst heter , musik och även lite kläder. Men hästar är det som jag kommer rikta in mig på mest. Tips, frågor och sådant kommer komma.
Kommer lägga upp bilder på Isola och så.
Jag hoppas ni kommer vilja följa min blogg, och ta nytta av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0