Nyår

Blev ingen ridlektion i går, för min tränare glömde bort mig hahah. Men red ett dressyr pass iaf och satan vaf fin hon blivit i traven! Hon jobbar hela tiden där nere och det känns rätt där hon är. Man känner hur ryggen arbeter.
Tråkigt nog har vi ett varv som hon puttar över mig på fel sida i. Höger. Jag försöker sitta snett så jag trycker i höger stigbygel.. det bli as jobbigt i längden, men hon går bättre då iaf :D
Det var min ridlektion med mig själv! Höll på i ca 40 min.

Idag har jag varit i stallet tidigt. Var där ca kvart i 9. Skrittade ut i skogen med Jennie och Jenny. Super mysigt var det!

Nu måste jag fixa mig lite, sedan ska jag till Tilda och fixa mig resten.
Vi hörs nästa år!

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0