Bästa ridlektionen med Isola

Igår red jag som sagt lektion för Stina. Hon har aldrig någonsin gått så fint som hon gick igår. Vart tårögdd, så mjuk, lugn och fin var hon!!!

Vi tränade på: Serpentiner, skänkelvikning och på volt i både skritt och trav.

Resultatet: Hon var helt underbar!! Hon gjorde prec vad jag bad om och allt bara för jag satt rätt med blicken, vikten och hållningen i armarna. Helt sjukt, att knapparna har varit det. Var super roligt! Var som en helt ny häst. Ni kan ju gissa på att jag pussade och kramade henne.
Hon hade underbar trav med, takten var super bra och hon sökte sig as fint ner. Inte bakom tygeln heller. Utan rund och fin som dom ska vara.

JAG ÄLSKAR MIN HÄST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0