Prova sadel

Snart ska jag åka upp till Isola. Ska prova att rida i Jennys sadel. Den låg ju bra, men man vill ju prova att rida i den med. Tänkte ta med mig systemkameran upp till stallet med, och fota sadeln.
Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att sadeln ligger bra när jag rider. Det den kan göra är att åka fram när jag rider eller att den åker upp när jag travar typ.

Om den ligger bra har jag dock ett till problem. Att få fram 4000 kr. Ska kolla med mamma och papp om jag får låna det så länge, annars får jag hoppas att jag vinner på triss eller något.
Men återkommer sen om sadeln ligger bra eller inte.

MOSH

Kommentarer
Postat av: Hilda Andersson

sv; Det är en samsung ST510! Tror jag den heter ;)

2011-04-15 @ 14:42:03
URL: http://swedishdressage.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: nej det är det inte, det är en ridskoleponny :)

2011-04-16 @ 13:42:15
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0