Drar mot Isola

Nu ska jag dra mot Isola snart. Idag får hon vila med, dels för att jag inte har någon lust att rida och för att det är halt ute, men mest för att jag inte känner för att rida, då jag tror vi kommer bli osams bara.
Ska stå och borsta och ha mig med henne ist :) Det blir mysigt!
Så fort jag kommer upp till stallet hade jag tänkt ta in Jaya och Isola, ställa Isola och gången så får hon stå och käka hö medans jag mockar och så.
Ska slänga in lite nytt spån hade jag tänkt, för det ser så mysigt ut tycker jag!

Igår var det studentkickoff, det var riktigt roligt. Sedan sov min kompis Wb hos mig.
Ikv har min klasskompis Arvid kalas, men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå eller inte... får se.

Nu i veckan vill jag ha mitt paket från Hööks! Hoppas att det kommer!
Har jag lust slänger jag upp vad jag beställt senare :)
Vi hörs!



Min prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0