Min häst är bäst

Red som sagt ut förut, lite längre en dom andra dagarna. Kanske var ute och trippa i 40 min i skogen. Skirttade endast.
Isola känns hela tiden så himla fin, även fast jag bara skrittar på långa tyglar hela tiden och låter hon arbeta därifrån typ, så känns hon så lugn och fin. Känns skönt! Nu har vi iaf kommit igång efter 2 veckors vila.
Vilan berodde på att 1 veckan hon vilade var för att jag inte hann den veckan + väldigt halt ute, sen den 2 veckan för att hon fick ett sår och blev svullen. Då ville jag att hon skulle stå så svullnaden gick ner. Och nu när den väl är nere så har jag satt i gång henne sakta men säkert.
Nästa vecka är hon nog redo för några travsteg iaf.



Min fina prinsessa häromdagen.

Kommentarer
Postat av: emilia

hejsan!

läs min hästblogg. här kan du hitta allt från roliga/bra tips, bra dressyr övningar jag besvarar läsar frågor. och jag hoppas ni finner det läs värt

/Emilia

2011-02-28 @ 02:41:23
URL: http://emilia-h.devote.se
Postat av: mimi

vad fin häst! sån lång mysig man precis som mitt gotlandsruss! :D

2011-03-01 @ 20:19:10
URL: http://varriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0