Snön bara ligger

Hej halloj!
Igår red jag ut igen, tog samma runda. Hon var lugnare i igår en vad hon var i förr går. Idag ska jag ut och rida igen.
Igentligen känner jag för att köra ett pass på banan och bara låta svettet flöda (det låter konstigt att komma från mig, förut hatade jag att rida på banan, gick bra om man hoppade hihi)
Men jag håller mig till att skritta i skogen just nu. Vill att hon ska komma igång odentligen innan.
Fast funderar faktiskt på att tömkör henne på banan, det är ju nyttigt det med. Fast bara i skritt.
Det tåls att tänkas på.
Ska käka super sen frukost nu, gå ut med hunden och har jag tur hinner jag med bussen till stallet :)
Hörs sen med lite bilder!

Kommentarer
Postat av: emelie

läs, kommentera, följ och sprid gärna min blogg !:)

2011-02-27 @ 11:17:04
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0