Angående vidion igår

Tänkte förklara lite med filmen från igår.
Jag vet att hon inte går helt rätt i formen, men det är det vi jobbar på. Jag ville ha en film på traven för att se hur det ser ut och se vad man behöver jobba på.
MEN, i slutet går hon rätt, för det märker man på traven. Det var därför jag bröt av, för jag fick fina lugna steg.
När jag tränar för tränare tränar jag mycket i skritt på att hon ska gå rätt och igångsättningar till trav.

Så nu vet nu varför jag slänge upp vidion. Mycket för min egna skull och även för eran lära! :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

sv: okej, ja det är jätte kul! vad tävlade du då?:))<3

2011-01-10 @ 14:38:53
URL: http://patriciaavve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0