Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Jag minns inte sådär jätte bra.. Men jag hade alltid prydnadshästar. Tyckte dom var fina och så. Och jag antar att jag tyckte hästar var ett fint djur. Sen om jag inte minns fel hade min farbrors tjej hästar som jag red/klappade på. Sen en dag började jag rida på en liten ridskola med min bästa vän Josefin, sedan har jag hållt på sedan dess.

Jag minns inte exakt hur gammal jag var, men när jag började på "miniridskolan" var jag ca 5-6 år gammal. Men hade ridit innan.
Och så har det hållt på och nu är jag 18 år gammal. Jag hoppas att jag aldrig tröttnat på hästar, just nu känns det som om jag aldrig tänker göra det!


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv: Tack desamma! :)

2011-01-07 @ 13:23:01
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0