Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Jag har en så kallad "ryktkorg". Där mina borstar finns.
Jag kan inte exakt säga vad jag har för borstar, men på ett ungefär iaf.

- Ett par rosa stora rotviskar-borstar som jag brukar använda dagligen

- Pan och hovborste.

- Ett par styckna olika hovkratser.

- Några piggborstar

- Lite snoddar

- Mankam och sedan har jag en super pannlugg, man och svans borste som är super bra!!

- Ryktborse och gummiskrapa.

- Några rotborstar

- Vantar till mig HAHA

- Och självklart hästgodis till Isola. :)

Det är lite av va som kan finnas i min ryktkorg! :)

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Visst är hon! Hon är en welsh =)

2011-01-08 @ 20:26:44
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0