Dagens fråga - Horsemanship



Själv har jag hållit på lite grann med det, inget allvarligt. Men skulle vilja kunna vara duktig på det med.

Du får inte glömma att:

  • Repgrimma och arbetsrep skall ENDAST användas vid träning.
  • Bind aldrig upp din häst i repgrimma. Din häst kan få allvarliga skador på nos och nacke om den blir rädd och kastar sig.
  • Din häst är ett stort, tungt och kraftfullt flyktdjur.

Bra grejer att komma ihåg när man tränar horsemanship. En bra sida att läsa - klicka här.

Ställ frågor till min frågestund -

http://sandriey.blogg.se/2011/january/fragestund-1.html#comment



Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

2011-01-20 @ 16:31:28
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag "arbetar" inte hs, men jag leker med hästarna, typ jagar runt, springer i väg och ber de att följa efter mig och sånt :P

2011-01-20 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0