Hur en bra blogg ska vara?

Enligt mig ska en bra blogg uppdatera cirka 5 gånger om dagen. Det tycker jag är lagom!
Den ska skriva allt från korta till långa inlägg, och det ska inte vara för "flummigt" när den skriver.
Och blablabla.
Jag tycker alla bloggar är onika, eller iaf dom som kör på sitt race och sin grej. Det är trist när man härmar folk med allt.
Jag tycker min blogg har blivit mycket bättre senaste tiden. Mitt mål är att skriva 5 inlägg om dagen. Då är jag nöjd. Som igår hade jag besökrekord. Runt 140 unika besökare. Det tyckte jag var super roligt! Jag hoppas dom stannar.
Det är även roligt när man börjar få många kommentarer, det gör en glad.
En bra blogg ska skriva så det fångar den som läser, sen får man hitta sig den bloggen som man tycker gör det!!

Kommentarer
Postat av: Ella

Det håller jag med om. Fast jag har ju själv svårt att hinna med fem inlägg om dagen. Men älskar att läsa andras!:)

2011-01-19 @ 13:45:42
URL: http://ellinornetso.blogg.se/
Postat av: Evelina Wahlström

Trevlig blogg! kolla gärna in min :)

jag bloggar om mitt liv som tävlingsryttare.

har nyss lämnat ponny som gick FEI och nu fortsätter min resa med min egna 7åring.

2011-01-19 @ 14:03:37
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: hästblogg

Håller också med om att en blogg ska vara bra uppdaterad! :)

2011-01-19 @ 16:10:19
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0