Jag sover som en gris

Godmorgon!

Jag skulle bloggat igår kväll, det var min smarta plan, men vid halv 9 så sov jag iaf. HAHA.
Vaknade klockan 2 av att jag hade kläder på mig....

Aja tänkte ta lite om vad jag gjorde i stallet igår.
Jag fixade allt och tog in Isola och Yaya, sedan skrittade jag ut en sväng på Isola. Blev inte så långt utan mitt mål var att hon skulle få röra på sig lite i skitt på långa tyglar. Det gick super bra!! Trodde hon skulle vara superpigg, men det var hon inte. Skönt!

Idag hade jag tänkt att jag ska tömköra henne lite, men kan bli så att jag rider med. Får se!
Nu ska jag skriva något tidsinställt inlägg så ni har något att läsa om under dagen + att jag ska platta mitt hår som står åt ALLA håll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0