Nya tag

Har inte skrivit sedan förra året. (låter skit länge sedan, men är typ 3 dagar sedan...) Nyår blev toppen och allt. :) Var med bra vänner och hade super roligt!
Inveg nya året med magsjuka. (på kvällen den 1 jan) Inte det roligaste jag vet. Men skönt att det är över.
Igår blev det inge stall för jag var helt död, så Sara hade Isola. :)
Idag ska jag dit iaf, mina planer är att skritta ut i skogen en sväng så att hon får röra sig lite. :)




I tors förra veckan inveg jag mitt nya shabrack som jag fick i November. :) Bättre sent en aldrig, eller hur? :)
Tycker det är super snyggt!
Dock matschade det inte jätte bra med min sadel som har lite rött i sig, men det är ju snyggt att skära färger ibland.
Shabracket kommer från Börjes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0