Onsdag 5 januari

Hej halloj!

Idag är det en vanlig dag och det betyder att jag inte vet vad jag ska göra idag, mer en att jag ska till stallet. Fast det är ganska skönt att inte ha något inplanerat faktiskt, mer en Isola.
Trör även att det är dax att köpa foder idag eller i morgon.
Tänkte att det skulle vara roligt så ni ser vad jag ger min häst så här kommer hennes foderstat;

Morgon; Ca 1-2 kg hö, 5 dl kraft rehab och 3 dl kk.

E-middag; Ca 4-5 kg hö, 5 dl kraft rehab och 3 dl kk.

Kväll; Ca 3-4 kg hö, 5 dl kraft reahb, 5 dl kk och 2 dl betfor.

Självklart får hon massor med morötter vid varje måltid.

Vad ger ni era hästar för mat?


Kommentarer
Postat av: Kolla in min VIDEOBLOGG där jag visar massage utav häst!! :-D

Min står på fri tillgång på grovfoder, och käkar 2kg Groov 125 samt soja varje dag. :-)

2011-01-05 @ 23:09:51
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0