Skritta ut

Det tråkiga i veckorna med min blogg är att jag inte fotar så mycket i veckorna, då det är mörkt när jag kommer till stallet. Trist, men sant. Ska försöka knäppa några bilder på henne i morgon i stallet, men blir lite taskit ljus.
Idag skrittade jag iaf ut med Jenny och henne häst Puzzle. Skritta max i 30 min, men det var skönt att sitta och prata och bara låta hästarna gå i snön.
Isola var dock ganska stark idag, hon brukar kunna vara lite pigg, men inte stark, men det var ingen fara.
I morgon skulle jag igenltigen ridit ridlektion, men eftersom jag går långdag i morgon och ska hämta ut min Iphone, kände jag att vi ställer in den. Men nästa vecka kör vi igen!
Känns som jag inte ridit för Stina på jätte länge, men det har varit jul och allt.



En bild från i våras. Gud vad jag längtar till våren och sommaren!!

Kommentarer
Postat av: jenny✿

Nu blir jag nyfiken, va sökte du på???

Trevlig tur vi hade i skogen :)

Kram

2011-01-12 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0