Tycka till

Något som jag kan tycka är jobbigt i hästvärlden är att nästan alla , kom ihåg nästa, är så himla "Jag vet bäst, jag kan bäst, jag är bäst, min häst är bäst, gör som jag osv". Jag är så trött på det. Att folk lägger sig i, eller tror att dom är bättre en alla andra.

Är så trött på folk som försöker sköta sin egen häst + att dom tydligen vet bäst om tex min häst. Det tycker jag är lustigt. Spec när folk vet mer om min häst via en bild. Det är tröttsamt, opålitligt och idiotiskt. Dom kan inte veta vad som är bra och inte bra på min häst, vad som funkar bra och inte funkar bra på min häst. Man kan inte ha argumentet "Man ser ju det på bilden". Jaha? När kunde man se på en bild att ett bett är dåligt för MIN häst? Det undrar jag.

Det är inte bara via bloggar som folk tror dom vet bäst. Utan irl. Ibland har jag lusta att flytta till en egen gård, och sköta mitt, men det skulle nog bli så ensamt. Jag saknar iaf verkligen mitt förra stall. Det var mindre, och man var mer ärliga mot varandra. I det stallet jag står i nu, finns det folk som borde kolla upp ren fakta innan dom öppnar sina munnar + att dom är otrevliga. (nu är VERKLIGEN inte alla otrevliga, finns jätte gulliga människor där jag har hästen nu!!!)

Jag påstår aldrig att jag är bättre en alla andra och vet bättre en alla andra, absolut inte, men att folk tror att dom kan se saker via en bild, det kallar jag okunniga. Jag vet vad som är bäst för min häst, det vet jag. Men jag ser inte på en bild vad som är bäst för en häst.

Detta är min åsikt och ingen behöver hålla med. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0