Vad jag köpte

Jag är lite seg på att visa vad jag köpte, men här kmr det iaf.



Rotviska 39 kr. (inte för jag behöver fler borstar, men det är bra att ha)



Ridtäcke, kostade 199 kr, men var nedsatt till 50 kr. Inte illa ;)
Super skönt material btw.



Köpte även denna skit flugspray i ons + en ny grep. Anledningen till att jag köpte den, var för min är slut och jag har beställt en ny och den inte kommit en. Så tog en billig. :)

Utöver
det jag visat, köpte jag en leksak till min hun (som är sönderbiten redan efter några timmar)
Och en rosa I love my horse mössa. Skit bekväm mössa HAHA. 29 kr om jag inte minns fel.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Najs med täcket! :D

2011-07-23 @ 12:47:07
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0