Gårdagens pass

Igår tömkörde jag i 40 min. Det var så länge sedan jag gjorde det, så tyckte att det var dax.

Jag la upp 6 st travbommar, och jobbade över dom. Det är så jäkla bra för ryggen på henne. Arbetade på volterna, mest i trav.
I skritten och traven var hon kanonfin. Tog endast 1 varv i båda varven i galoppen. Tyckte det räckte. Hon var verkligen super fin igår. Hon var kanonlugn, lyfte upp sig bra.
I traven gick hon kanske inte i formen kanonfint, men tackten var kanonfin, och det räcker tycker jag.

Isola tycker det är så himla roligt att bli tömkörd, det syns. Det är synd att jag inte tycker det är så himla roligt, men ska försöka komma på roliga övningar som vi kan göra. Så det blir roligt.

Slänger strax in lite bilder på min blåa dam.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 15:31:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0