Ridlektion för Stina idag

Idag ska jag har en ridlektion igen. Var ett par veckor sedan, tog en paus i lektionerna pga studenten och så. Men idag är vi påt igen.
Hoppas det går bra! Ska nog ha en svart outfit på henne. Måste ju testa mina nya svarta benlindor. Fick dock inte shabracket, för det var tydligen slut! Men har ett annat som är svart med röda kanter som jag tänkte ha.

Igår red Sara i 45 min på banan. Hon red över bommar och sa att det hade gått bra.

Men skriver mer ikv hur det gick och så, ska även smörja efter ridlektionen. Lädertvål + läderbalsam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: har ingen aning vad, har tänkt på Müsli, men jag vet inte :S eftersom hon inte kan gå på havre eller bara k.kross. :o



Vetrinären sa inget om det, han tyckte bara det var onödigt eftersom det är en stor infektionsrisk, plus att dem oftast bara gör biopsier när dem misstänker cancer :S

2011-06-22 @ 16:07:20
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0