Bilder från hagen

Igår tog jag lite bilder i hagen på Isola :D
Fotar fort med min digitalkamera, orkar inte bråka med systemkameran en, måste fixa den, men orkar inte haha.



Min digitalkamera är faktiskt helt okej :D
Smidig att ta med sig, tar hyfsat bra bilder, dom här tänkte jag dock inte på hur jag tog.
Jag tycker om lip bilden, jag ville ta en närbild när hon kliade sig, och prec när jag ska gå nära, så tog hon bort huvudet, så jag bara tröck på "ta kort" knappen heheh.

Hoppas ni har det bra btw, själv sitter jag i skolan just nu, det här är ett tidsinställt inlägg nämligen.
Kommer upp ett till om någon timma med. Berättar lite om min sadel nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0