Gårdagens ridpass

Eftersom jag inte orkade blogga igår, så tar jag igen allt idag :)

Gårdagens ridpass: Red ut i skogen. Skrittade ut till en skylt, tog cirka 30-40 min. Skrittade endast, men jobbade henne lite låg.

Gårdagens plus: Hon var rätt så arbetsvillig, hon kämpade inte i mot så mycket som hon kan göra. Sen där det var halt fick jag henne att gå kort och försiktigt, brukar inte gå vanlighetsvis.

Gårdagens minus: Hon ville gå i yber fart nästintill hela tiden. Var jätte jobbigt, sen när man försökte krama om henne, och krama i tygen så kände man hur hon bara försökte ta bettet. Men det var inte så jobbigt som det låter, men irreterande iaf.

Känner att hon behöver fler pass i veckan på banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0