Lista

Namn: Isola Grande
Smeknamn: Isola, bebis, hjärtat , min bby och massa mer, kallar henne oftast Isola eller bebis :)
Född: 06 Maj 1997
Ras: Varmblods travare
Kön: Sto
Mankhöjd: ca 156
Ursprung: Stall Dragås HB, Ljung
Färg: Brun
Tecken: vita hår på kotans insida och vita hår på manken
Hopp resultat: inga
Dessyr resultat: inget
Annan tävlingsgren: Tävlad trav (41 917 kr insprugna)
Högst hoppade hinder: 70 med ryttare, 1 meter löshopp
Mål i år: Fortsätta träna ev starta en dressyr tävling
Ägare: Min mamma
Hur länge har du ägt hästen: i 5 år.
Hur är den i dressyren: Hon är rätt så lyhörd, men vi har mkt att jobba på.
Hur är den i hoppning: Tycker det är roligt, hoppar fint enligt mig
Hur är den att rida ut på: Pigg och glad. Kan bli stark i galoppen
Hur är den i stallet: Super snäll
Hur är den på tävling: aldrig tävlat
Vart köpte du hästen: i från örebro, Nora.
Vad kunde hästen då: Hon kunde ridas, men hon kunde inte gå i form, galoppera osv.
Skriv något om din häst: Min häst är BÄST.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0