Lite bilder

Medans jag är i stockholm och roar mig, så får ni lite bilder.



Det var super svårt att ta bild på Isola igår. Nästan alla bilder på hennes huvud såg ut såhär. Dels blåste det as mycket, sen ville hon inte ha öronen framåt, men det kan bero på att det blåste i hennes öron då ;)

Men iaf, jag ville ha en fin bild på henne med det här tränset, men det sket sig. Dels vare ingen sol, och sen blåste det. Får ta det på ons om det är fint väder!

Just nu springer vi runt i Stockholm och har vår fria tid och shoppar gissar jag på. Eller så kanske vi sitter och äter just nu?
Men det här var det sista inlägget för idag iaf. Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har frågestund och det skulle va kul om du frågade nåt! :) Fin häst!

2011-03-22 @ 18:29:02
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0