Nästa köp

Nästa köp till Isola blir nog en svart dressyr sadel. Jag älskar min sadel, men den är svår matchad! Men den är den bekvämaste sadeln jag setat i måste jag säga och man har super bra stöd.
Men vill ha en dressyr sadel iaf, vet inget märke en dock.

Okej, jag ljög där, tror inte det blir NÄSTA köp till Isola, men ett långsiktigt köp kan man säga så?

Jag vill kunna matcha med massa snygga shabrack och  benlindor osv, men det är så svårt när man har en röd/svart sadel att tex matcha med rosa, gult eller något annan färg. Blått och rött är lätt att ha och göra med, svart med. Men jag älskar ju rosa som sagt!!

Nu måste jag ut med hunden, och sen springa till bussen. Har setat och små tränat nu på morgonen med musik i öronen till engelska provet jag har idag. Hoppas det går bra!!!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0