Nu är jag trött på denna vinter - ge mig vår TACK

Nu tycker jag denna vinter ska ta slut. Vi har haft vinter i för många månader!
Ge mig vår tack!

Man känner hur mycket man saknar våren och sommaren. Visst det har faktiskt varit rätt så bra ridväder nu i vinter, kallt, men marken har ändå varit bra, men nu vill jag ha vår så jag kan komma igång och träna med Isola på riktigt. Vi behöver verkligen komma igång nu. Har ju inte velat rida på banan spec mycket den senaste månaden pga att det varit så sjukt halt, men banan är ganska bra nu iaf. Men jag vill att våren ska komma så man kan komma igång och träna på riktigt och börja hoppa.
Tror hästarna är trötta på vintern med faktiskt...
Är det bara jag som saknar värmen?



(Lite senare kommer det ett tidsinställt inlägg om mina favoritbilder på Isola.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0