Rykta och promenad

Var i stallet igen förut och ryktade henne. Höll på i cirka 40 min, sedan gick jag en promenad med henne på cirka 20 min.
Gud vad Isola fäller just nu! Höll på en evighet och bara tog bort päls, dock är det lika mycket kvar!!!
Menmen, fin blev hon iaf, hon var rätt så lerig idag. Satte på henne täcke, för det ska snöa i morgon har jag hört.

I morgon kommer även vetrinären ut och hovis. Hon ska vac och så ska hon få nya dojor, det behövs. Ska nog ta bort sulorna med, för jag har bestämt att snön inte ska lägga sig om det nu kommer snö.
Nu ska jag kolla på en film som börjar klockan 9.
Ska även äta kvällsmat, då jag inte hunnit med det en, dammmmmsööög igenom hela huset ink mitt rum, blir så hårigt när man har 2 katter och 1 hund, som är riktigt håriga djur.



Så här söta har mina bebisar varit idag när vi legat och myst i sängen. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0