SNÖ, NU?!

Efter att sovit i 12 timmar känner jag mig fortfarande inte utvilad, men blir nog piggare snart.
I morse vaknade jag klockan 06,00 och tänkte att jag skulle dricka lite vatten, kollar då ut och ser SNÖ, då kände jag: JAG GÅR BENNEMIG I IDE.
Tur att Isola har det bästa regntäcket på sig iaf.
Iaf tänkte berätta lite snabbt om gårdagen, eftersom jag somnade och bloggade inte..
Jag gick av bussen när jag kom från skolan, hade lite stallkläder där. Så jag mockade och fixade allt och tog sedan in Isola och hennes hagkompos Jaya. Gav henne lite godis och pussa på henne, sedan åkte jag hem.
Sen när jag kom hem åt jag mat och åkte och körde ett dans pass på friskis och svettis. Dock var det inte lika kul som sist.. menmen.

Idag hade jag tänkt att tömköra, men får se hur marken är i paddocken. Smälter det inget under dagen kan jag nog tömköra med lite trav och galopp iaf. :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0