Tänk om mamma och pappa var gjorda av pengar

Vad mycket enklare det skulle vara?
Jag har det ganska bra med Isola, jag betalar i stort sätt ingenting på henne.
Ibland betalar jag spån, och när jag köper godis till henne. Sen vissa grejer betalar jag med, jag brukar försöka dela typ hälften av vad jag köper, att jag betlar hälften, men det går inte alltid.
Just nu ligger det jag behöver på runt 600 kr.

Det jag vill beställa är ;
Fleece kittet från hööks, då får man med grimma, grimskaft, fleectäcke och benlindor, svart schabrak, en äppelsmak slicksten, pälsskrapa, nytt hästgodis.
Det är lite av allt, sen skulle jag behöva nya ridskor och shaps...
LIVET ÄR ÄKCLIGT DYRT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0