Trött på folk

Något som stör mig väldigt mycket är folk som ska gnälla, klaga och hålla på mot andra människor. Tro att dom är så mycket bättre. Jag är bland såna människor dagligen, men kan hantera sådant.
Men jag stör mig så förbannat på folk som sitter och skriver att "det stämmer inte och bla bla". Låt alla människor få använda det dära bettet, dom dära skydden eller vad det nu kan vara. Man känner ju sin egna häst mer rätt en vad en människa bakom en blogg som aldrig träffat min häst, eller hur?
Funkar ett spec bett bra på min häst, ska jag då inte använda det för att just DU tycker det är dåligt?

Märks att endel människor borde ta reda på mer information innan dom öppnar käften. Tycka får man göra, men jag tycker det är fel att trycka när man kan få andra att må dåligt över det.

Sen tycker jag det är äckligt att klaga på andra hur dom rider sin häst. Jag får rida min häst hur jag vill, jag klagar inte på hur du rider?
Tips älskar jag att få, men jag tycker inte om när folk säger åt mig saker. "DU SKA SKIRTTA I 1093 år", det avgör ändå jag och min tränare. Du behöver inte säga åt mig hur jag ska rida och träna min häst.
Skrattar varje gång folk "lägger sig i på ett dåligt sätt", spec när doms egna häst inte ens har roligt på det dom gör. Men inte fan klagar jag till dom för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med fullt ut!



Men sedan måste man även kunna hantera ngativa människor, för dem finns överallt! (men det skrev du ju i inlägget!)



Sen gäller det ju att ta åt sig det man ska och inte ska! (:

2011-03-17 @ 11:01:16
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0