Dagens fråga?

Hur ser en vanlig ryckning ut för er?

Jag börjar alltid dra igenom henne med en piggborste, eftersom hon oftast är VÄLDIGT lerig. Sedan kör jag igenom med rotborste och "mjukborste" som jag kallar den. Tar dammet bra. Sen borstar jag ansiktet, borstar igenom svans, man och pannlugg och avslutar med hovarna.
Någon gång i veckan kör jag även med rykt borsten och rykt skrapan, men gör det inte varje dag pga att smuts håller borta småkryp och skit bra.
Jag borstar självklart henne ren varje dag.

Hur gör ni?

Kommentarer
Postat av: Ida Dagson

sv: okej, då vet vi vad du tycker!:D men eftersom vi ej tyckte att blogg.se passade oss, så bytte vi. Men hoppas att du följer oss en då!=)

svart till kommentaren på hagbyponnyer.blogg.se



/ida

2011-05-16 @ 21:45:04
URL: http://hagbyponnyer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0