Gårdagens pass

Gårdagens pass: Tömkörde henne i skritt och trav i cirka 30 min. Arbetade på volten, avslutade med att bygga upp ett litet hinder.

Hon lyssnade verkligen super bra igår. Det var synd att jag förstörde för henne. Eller förstörde, men jag tycker det inte är sådär super roligt att tömköra. Men försöker, för det är bra för henne.
Hon hade iaf super fina steg i traven, och arbetade på. När jag tog fram hindret stressade hon inte upp sig alls, utan tog det lugnt över hindret.
Jag har en underbar häst.

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

jag lottar, så jag kan tyvärr inte hjälpa det, men grymt kul att du är med :) säger till när jag har valt ut vinnarna! :D

2011-05-02 @ 08:15:01
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: =)

Jo jag hoppas det är bra och min rygg tillåter att hålla det xD

2011-05-02 @ 08:24:21
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0